Friday, February 10, 2012

Maadeavastamine

See nädal on möödunud reisides. Lõpuks ometi võiks selle peale öelda. See auto asi on ikka päris vinge värk. Ja kus mu kasinad autojuhtimise oskused alles paranevad. Kui mul enne läksid peopesad higiseks Kaarli kiriku juures tõusu pealt ära minemisega (autojuhid teavad, et seal on umbes 3 kraadine tõus ja mõtlevad praegu, et ma olen täis debiil, aga võtame nüüd arvesse, et minu autojuhi staaz oli suht olemata) siis nüüd ma suudan koha pealt ära minna umbes 89 kraadise mägitee pealt nii, et ei vaju vastu tagumist autot ja välja ka ei sure. Great success. Ausalt ka, need mägiteed, mis on vahest nii kitsad, et tundub nagu liiguks ühesuunalisel teel ja siis tuleb mingi kohalik ja kimab sust nagu tuul mööda. Ma suudan ainult hinge kinni hoida ja loota, et küljepeeglid jäävad alles:)

Esimene sihtkoht meie maadeavastamise nädalal oli Hamner Springs, kus pidavat asuma kõrgelt hinnatud ja taevani kiidetud Hot Springs Resort. Siin vulkaanilisel meremaal pidid need kuumevee allikad suht tavaline värk olema, kuigi enamus neist asub põhjasaarel. Neid on kahte erinevat sorti- looduslikud ja inimtekkelised. See Hamneri oma kahjuks oli see teine variant. Maailma kõige mõtetum koht üldse. Nagu Bernhardi spa, aga sauna eest maksad juurde, liumäe eest maksad juurde, riietehoiu kapi eest maksad juurde. Hea, et peldikud mündimasinaga polnud. Linn ise oli aga ilus, selline väike mägiküla. Värske mägede õhk, ülehinnatud kohvikud ja hingematvad vaated.



tuleoht täna- kõrge

see pidi olema tavaline viis oma koeri autos sõidutada, päeva kõige jubedam vaatepilt

Kahjuks või õnneks ei olnud selle reisi kõrghetk mitte meie sihtpunkt, vaid hoopis kõik see, mis sinna vahele jäi.

arva ära kas sellistest mägedest üles ja alla sõites lähevad kõrvad mingi iga 3 min tagant lukku

kohustuslik lambapilt- TEHTUD!!

mägede tipud olid pilvedes

Paar kilomeetrit enne Hamnerit oli sild, mis oli ühesuunaline, autod liikusid edasi tagasi korda mööda. See vaade, mis sealt avanes, see oli lihtsalt kirjeldamatult ilus. Kõrged kaljud, helesinine jõgi. Sama silla pealt tehakse ka benji hüppeid, jõel on rafting jne. Praegu polnud hooaeg, vett on vähe ja bisness oli kinni.

silla keskel on benji hüppe väravad




kas saab jõevesi veel spetsimat värvi olla


Alati kui ma tehtud pilte pärast kodus üle hakkan vaatama, siis ma kustutan pooled ära, sest nad ei suuda kunagi edasi anda seda ilu, mida ma seal oma silmaga nägin. Siis ma pettun ja lahmin seda delete nuppu vajutada. Ausalt seal oli sada korda ilusam kui siin tundub.

Tagasi sõites tegime veel ühe peatuse, sest Mikk tahtis olla Frog King. Nüüd on vaja veel kuskile paadi peale saada ja saab Titanicu pildi ka ära teha:)

"Vaata Jänes,  ma olen Frog King"

Frog Rock, on ju konna kujuline

1 comment:

  1. Tark mees Ott teab rääkida, et Frog King on tegelikult hoopis ingel. Lapsesuu ei valeta.

    ReplyDelete